Thursday, December 24, 2009
Bed-Ridden =(
I got Chicken-Pox XD..sigh..now, the me that I look is not the me that I wish to see..I just hope this will all end soon..it's hurting my pride badly..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Eky's Journalism =P Copyright © 2008 D'Black by Ipiet's Blogger Template
6 comments:
Oh my!
You better stay at home!
Chicken Pox is highly contagious!
yeke eky...
moga cepat sembuh..
ko nak berangkat da nati..hehe
I've been quarantined for almost 6 days now..
the more reason for me to get better soon..
thx guys ^^
well...eat well..jgn makan sebarangan klu nk cpt baik..
my niece pun baru baik dr ciken pox..aku dh penah kena so xpelah kena jaga die pun ari tu.
cpt2 sembuh tau eky.... nnt dh nk kene naik belon plak.... jgn mkn kicap, nnt parut nmpk hitam plak... jaga diri baik2 yek:)
kicap??
lol..
Post a Comment